POLITYKA PRYWATNOŚCI
Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych.
- Dane zbierane są przez: LEGALAPP Sp. z o.o., Al. Wielkopolska 67/3, 60-603 Poznań, KRS 0000896590, e-mail: kontakt@legalapp.pl
- Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym dalej „RODO”.
- Mają Państwo prawo: żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych.
- Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Państwa zgody – mogą Państwo ją cofnąć w dowolnym momencie, informując nas o tym, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano wcześniej.
- Mają Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
LegalApp przetwarza dane osobowe w różnych obszarach. Poniżej przedstawiono oddzielnie informacje dla poszczególnych z tych obszarów:
Dane osobowe wykorzystywane w celu zapewnienia usług windykacyjnych:
- Przetwarzanie odbywa się w celu realizacji umowy oraz w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
- Przetwarzane są następujące dane:
- zamawiającego: adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu,
- wierzyciela: NIP, nazwa firmy, adres,
ewentualnie inne dane podane przez użytkowników.
- Dodatkowo, na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, przetwarzamy dla użytkowników dane osobowe dłużników (NIP, nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres e-mail) oraz o ich zadłużeniu.
- Dane mogą być przechowywane na zewnętrznych serwerach. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania oprogramowania i sprzętu informatycznego. Dane mogą być udostępniane serwisom płatności elektronicznych i bankom (w zakresie realizacji płatności), kancelariom prawnym (w przypadku dochodzenia roszczeń). W przypadku skorzystania z naszych usług przy wykorzystaniu zewnętrznego dostawcy oprogramowania lub usług elektronicznych, uzyska on informacje o skorzystaniu Państwa z naszych usług i dokonaniu płatności – jednak bez informacji o szczegółach zlecenia. Poza tym dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
- W zakresie płatności za świadczone usługi, LegalApp nie przechowuje danych rachunków bankowych, kart płatniczych czy przelewów. Płatności realizowane są przez zewnętrznego operatora, który przechowuje dane w tym zakresie, a my otrzymujemy jedynie informacje o opłaceniu danej usługi.
- Dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub do organizacji międzynarodowych. Jedynym wyjątkiem jest, jeśli Państwa dostawca usług e-mail posiada siedzibę lub infrastrukturę IT poza obszarem Unii Europejskiej.
- Dane przechowywane będą przez okres 7 lat od dnia likwidacji konta w serwisie – ze względu na obwiązujące przepisy podatkowe oraz okresy przedawnienia roszczeń.
- Dane zbierane są bezpośrednio od osób, których dane dotyczą. Dane mogą być uzupełniane o dane z powszechnie dostępnych rejestrów (REGON, CEIDG, KRS).
Dane osobowe wykorzystywane w celach marketingowych (newsletter):
- Przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, lub w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (marketing usług własnych dla własnych klientów), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub f RODO.
- Przetwarzane są następujące dane: adres e-mail, imię i nazwisko.
- Dane mogą być przechowywane na zewnętrznych serwerach. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania oprogramowania i sprzętu informatycznego. Poza tym dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
- Dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub do organizacji międzynarodowych. Jedynym wyjątkiem jest, jeśli Państwa dostawca usług e-mail posiada siedzibę lub infrastrukturę IT poza obszarem Unii Europejskiej.
- Dane przechowywane będą przez okres 7 lat od dnia likwidacji konta w serwisie – ze względu na obwiązujące okresy przedawnienia roszczeń.
- Dane zbierane są bezpośrednio od osób, których dane dotyczą.
Dane osobowe zawarte w korespondencji e-mailowej i poprzez formularz kontaktowy:
- Przetwarzanie odbywa się w celu realizowania prawnie uzasadnionych interesów administratora – czyli utrzymywania korespondencji mailowej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Przetwarzane są następujące dane: adres e-mail, imię i nazwisko, nazwa firmy, numer telefonu oraz wszelkie inne dane, które przekażą nam Państwo w korespondencji mailowej lub poprzez dostępny na stronie internetowej formularz.
- Dane mogą być przechowywane na zewnętrznym serwerze hostingowym lub pocztowym. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania i dostarczania oprogramowania i sprzętu informatycznego. Poza tym dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
- Dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub do organizacji międzynarodowych. Jedynym wyjątkiem jest, jeśli Państwa dostawca usług e-mail posiada siedzibę lub infrastrukturę IT poza obszarem Unii Europejskiej.
- Dane przechowywane będą przez okres 7 lat – ze względu na obwiązujące okresy przedawnienia roszczeń.
- Dane zbierane są bezpośrednio od osób, których dane dotyczą.
Dane osobowe zawarte na fakturach i innych dokumentach księgowych:
- Przetwarzanie odbywa się w celu wykonywania obowiązków prawnych ciążących na administratorze (prowadzenia dokumentacji księgowej i podatkowej) oraz realizowania prawnie uzasadnionych interesów administratora (ewentualnego dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c oraz f RODO.
- Przetwarzane są następujące dane: nazwa i adres sprzedawcy oraz nabywcy, numery identyfikacji podatkowej, ewentualne dane osoby podpisującej oraz inne dane umieszczane na fakturach i innych dokumentach księgowych.
- Administrator może powierzyć przetwarzanie Państwa danych zewnętrznym firmom księgowym i kancelariom prawnym. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania i dostarczania oprogramowania i sprzętu informatycznego, a także firmy pocztowe i kurierskie, w przypadku przesyłania korespondencji. Państwa dane, w przypadku realizacji płatności, będą przekazywane do banków lub innych operatorów płatności. W pozostałym zakresie dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
- Dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub do organizacji międzynarodowych.
- Dane przechowywane będą przez okres 7 lat – ze względu na obwiązujące przepisy podatkowe oraz okresy przedawnienia roszczeń.
- Dane pozyskiwane są od Państwa oraz z publicznych rejestrów (CEIDG, KRS, REGON).
Dane osobowe zawarte w procesach rekrutacyjnych (CV, listy motywacyjne):
- Przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Podanie danych jest dobrowolne, nie jest wymagane żadnymi przepisami, ale odmowa podania danych uniemożliwi udział w procesie rekrutacyjnym.
- Przetwarzane są dane podane przez Państwa w zgłoszeniu.
- Dostęp do danych mogą mieć zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania i dostarczania oprogramowania i sprzętu informatycznego. Poza tym dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
- Dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub do organizacji międzynarodowych. Jedynym wyjątkiem jest, jeśli Państwa dostawca usług e-mail posiada siedzibę lub infrastrukturę IT poza obszarem Unii Europejskiej.
- Dane przechowywane będą podczas prowadzenia rekrutacji oraz do pół roku później, chyba że kandydat cofnie udzieloną zgodę na przetwarzanie danych.
- Dane zbierane są bezpośrednio od osób, których dane dotyczą.
Pliki cookie (ciasteczka):
- W celu zapewnienia jak największego komfortu korzystania z naszej strony internetowej, podczas jej przeglądania, na Państwa urządzeniu zapisywane są niewielkie pliki, tzw. cookie. Pliki te umożliwiają dostosowanie zawartości serwisu do Państwa potrzeb i zainteresowań. Dzięki zapisaniu ich na Państwa urządzeniu możliwe jest m. in. wyświetlanie strony w sposób najodpowiedniejszy dla określonego użytkownika. Pliki cookie umożliwiają nam zbieranie danych statystycznych, dzięki którym rozwijamy witrynę zgodnie z preferencjami naszych użytkowników.
- Użytkownik może samodzielnie w dowolnym momencie zablokować bądź ograniczyć możliwość zapisania plików cookie na swoim urządzeniu, jednak istnieje ryzyko, że ta operacja utrudni korzystanie z witryny.
Inne narzędzia online:
W celu zapewnienia optymalnego działania strony internetowej, a także odpowiedniego doboru wyświetlanych treści, stosujemy oprogramowanie firm zewnętrznych, które zbierają anonimowe dane o zachowaniach użytkowników oraz w celach ułatwienia działań marketingowych. Dane te nie są łączone z innymi zbiorami danych i zbierane są anonimowo, nie pozwalają na identyfikację konkretnego użytkownika.
Podsumowanie:
- Wszystkie przetwarzane przez nas dane osobowe zabezpieczone są zgodnie z wymogami RODO. Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i chronić je przed działaniami osób trzecich.
- Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji i zmiany niniejszej polityki prywatności poprzez publikację nowej wersji na tej stronie.
- W przypadku jakichkolwiek wątpliwości oraz dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt.